اعلام شخصیت
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

بچه ها من موخام رمان بنویسمممممممممممم

زود تر اعلام شخصیت کنید

کیسانی که میخوان تو رمان هزارتوی عاشقان من باشن فقط یه

بیوگرافی برام بفرستند

خوب اینم شخصیت های رمان هزار توی عاشقان^_^:{

ریوماایچزن&یوسارین یوکیمورا(همون اسم دوم خودم)

ایجی کیکومارو&اینهیه فوجی

مرلیا شیرایشی&زایزن هیکارو

کونیمیتسو تزوکا&رایا کوران

کوروناسوکه شیرایشی&میساکی کایاشی

شوسکه فوجی&ناکاما ایچیزن

چیتارو اوتاری&هایجین ایچیزن

سیچی یوکیمورا&ایکا کاناتا

رنجی یاناگی&ایچان کیکومارو

اتوبه گیکو&فاطی تزوکا

 

 

اسم شما عزیزان را همین جا اضافه میکنم^___^

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

میساکی
ساعت12:16---13 آذر 1394
نام :میساکی
فامیلی :کایاشی
سن :۱۶
عشقم :میدونی کیه
رنگ چشم :سبز
رنگ مو:قهوه‌ای تیره
قد :۱۶۵
وزن :۴۲
تریپم :کفش اسپورت، با ساپورت مشکی، وشلوارک کوتاه ابی، تیشرت کلاه دار
اخلاق :اروم ، خبیث، بی حوصله ام ، از پسرا بدم میاد، همیشه تنها هستم یا دوستای کمی دارم، کسی باهام نمیگرده میگن میساکی یه روانیه یا میگن یه جنه (غلط کنن) کلا اجتماعی نیستم

پاسخ:ممنون که بیوگرافیتو دادی جیگر


نانکو
ساعت12:05---13 آذر 1394
باشه اشکال نداره.
اما نمیدونم اینا مهمه یا نه اگه مهم بود بزار:
تیپ:اسپورت
ورزش مورد علاقه:تنیس
کار های مورد علاقه:موزیک گوش دادن،با دوستا گشتن، حال پسرا رو گرفتن.
پاسخ:^_^ممنون عزیزم یتو رمانم به کا میبرم


آیچان
ساعت10:29---13 آذر 1394
نام:آیچان
نام خانوادگی:کیکومارو
عشق:رنجی یاناگی
برادر:ایجی
سن:14
لقب:نابغه،پروفسور،زوج طلایی(با آیکا که فکر کنم بیاد؟)
شخصیت:در حال ماست مالی کردن گندکاری های آیکا،خوابوندن دعواهایی که آیکا درس کرده،نصیحت کردن آیکا ولی همیشه با هم تو دردسر میافتیم
مهربوووووووووووون و ترسو
پاسخ:باشه هستی


فاطی
ساعت10:25---13 آذر 1394
فاطی تزوکا...عشق آتوبه.برادر:کونیمیتسو تزوکا.اخلاق:همه رو میخندونم و عاشق قانون شکنی و دعوا با پسرام.کتک کاری هم میدوستم.گیتار میزنم.راست دستم.رنگ چشم قهوه ای.مو قهوه ای بلند.تیپ اسپرت.راستی...کورانوسوکه پسر عممه.بسه؟
پاسخ:اره بسه خوش اومدی


آیکا
ساعت10:18---13 آذر 1394

ببخشید یه مدت نبودمنتم ته کشیدمنم با داداشت
بیوگرافیم:
نام:آیکا
نام خانوادگی:اویشی/کاناتا/ساکاماکی(ه رکدوم خودت خواستی)
سن:14
برادرانآکایا,شو,کو,سیو،آیدو(ش و خونده میشه)برادران تنی)،اویشی،ماهیرو،آیی،سوبارو، آیاتو،کاناتو،لایتو،رجی،یوما،رو کی،آزوسا
عشق:یوکیمورا سیچی
رنگ مورد علاقه:صورتی
ورزش مورد علاقه:تنیس و آکروبات و پینگ پنگ
جهان مورد علاقه:فست فود
درس مورد علاقه:ریاضی و زیست(فقط تشریحش رو عشقه)
وقت استراحت:بالای درخت،هندزفری تو گوش
موضوع مورد علاقه:کارآگاهی و ترسناک
لقب:دیوونه،زوج طلایی(با آیچان)،چغندر
تیکه کلام:خودتی!ههههههه!بی مزه
بازوی قالب:چپ(همه داداشای تنیم جز آکایا هم چپ)
رنگ مو:بلوند
رنگ چشم:آبی
وضعیت خانواده:پدرم و مادر جدا شدندو هردو دوباره ازدواج کردند،تا سن 14 سالگی پیش مادر زندگی کرده و بعدش پیش پدر
مادر:ثروتمند،پدر:معمولی،برادر ان:ثروتمند
شخصیت:شیطون،عاشق دعوا،هرکار بدی که بخواد میکنه و بعدش پشیمونی و...،پررو،وقتی عصبی بشم موجبات خنده وشادی همه برپا میشود

پاسخ:باشه عزیزم



نانکو
ساعت23:13---12 آذر 1394

اوخ اون اولی خراب بود اینو بزار:
نام توی داستان : ناکاما فوجی
نام عشق: یوکیمورا
رنگ مورد علاقه : صورتی
غذای مورد علاقه : ماکارونی
شخصیت : یه دختر خوشگل و خوش تیپ که به ود بودن خیلی اهمیت میده.اهل دعوا هم هست ولی کم.دوست داره حال پسرا رو بگیره.
نوشیدنی مورد علاقه : قهوه و نوشابه
رنگ مو : طلایی
رنگ چشم : آبی

لقب:ناکامی، ناکا، ناکی، ناناک.
سن توی داستان : دوازده
خوبه؟
پاسخ:وای عزیزم سیچی مال ایکا ست  همون فوجی خوبه ولی سنت باید نزدیک های سن من باشی



نانکو
ساعت23:05---12 آذر 1394
منم باشم؟

نام توی داستان:ناکاما ایچیزن

نام عشق:فوجی

رنگ مو:طلایی

رنگ چشم:آبی

رنگ مورد علاقه:صورتی

غذای مورد علاقه:ماکارونی

شخصیت:یه دختر خوشگل که به تیپش خیلی اهمیت میده و دوست داره همیشه با مد باشه. اهل دعوا هم هست ولی خیلی کم.خیلی دوست داره حال پسرا رو بگیره.

نوشیدنی مورد علاقه :قهوه و نوشابه

لقب:ناکامی، ناکا، ناکی.

سن توی داستان:دوازده

بسه؟
پاسخ خب باشه فوجی مال تو


هایجین
ساعت22:15---12 آذر 1394
آجی اگه مشگلی نداره منم باشم.
اسم:هایجین ایچیزن
خانواده:پدر ٬مادر٬داداش ریوما و گربش (کاروپین) و خرگوش خودم (جیمی)
سن:۱۳
نام عشق:چیتارو اوتاری (همون اوتاری)
رنگ مورد علاقه:سبز ملایم
وررشی که توش بیستم:تنیس و بدمینتون
غذای مورد علاقه:فست فود
درس مورد علاقه:هنر و طراحی
موسیقی مورد علاقه:آرامش بخش و غمگین
وقت استراحت:موسیقی گوش میدم و طراحی می کنم
موضوع موردعلاقه:داستان های تخیلی و وحشتناک و رمان
لقب:دختر آروم
تیکه کلام:شاید٬مثلا٬خب به من چه ربطی داره
اخلاق:دختری آروم ٬شوخ ٬خجالتی٬زودرنج٬احساساتی٬دوست داشتنی هستم
رنگ راکت:صورتی دخترونه
بازوی غالب:با هر دوتا می تونم بازی کنم
رنگ چشم:قهوه ای روشن
رنگ مو:قهوه ای تیره
رنگ پوست:خیلی سفید
مدل لباس:فقط اسپورت
وضعیت مالی خانواده:ثروتمند
خب همینا بسه؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام اجی هایجین چه بیوگرافی خوبی معلومه که میتونی باشی


فاطی
ساعت14:38---12 آذر 1394
من میتونم با آتوبه باشم؟
پاسخ:حتما بیوگرافیتونو برام بفرستید


Raya Tezuka
ساعت13:22---12 آذر 1394
سلام عزیز لطفا منو هم اضافه کن رایا کوران[رایا تزوکا] با تزوکا کونیمیتسو
پاسخ نوریما :سلام حتما لطفا بیوگرافیتون رو بفرستید


میساکی
ساعت19:34---11 آذر 1394
به لینکات اضافه شدم
پاسخ:خوب اجی ادرس بده یا باید از ایکا بگیرم


میساکی
ساعت19:08---11 آذر 1394
نمیدونم گوشیم چه مرگشه ببخشید نمیدونم چرا نظرم نمیاد لینک وبم توی وب ایکا هست به اسم توکا
پاسخ:باشه به وبت میام ولی باید ادرس وبت رو بدی تا لینکت کنم


میساکی
ساعت18:50---11 آذر 1394
اجی بیوگرافی م امد؟
پاسخ:خوش اومد
پاسخ:نههههههههههههههههههههههه نیومده


میساکی
ساعت18:28---11 آذر 1394
منم اضافه کن
اسمم :میساکی کایاشی
عشقم :کورانوسوکه شیراشی
بیوگرافیم توی وبمه
پاسخ:ادرس وبت رو بده من هم لینکت کنم باشه اضافه میکنم راستی همین جا بیوگرافی بده عزیزم


اینهیه
ساعت18:15---11 آذر 1394
خوب بیگرافی بدم اجی؟؟؟؟؟؟
پاسخ:بده بده


فاطمه اایچیزن
ساعت18:14---11 آذر 1394
اخ اخ اره اینقدر هواس پرتم با هیکارو ام خخ راستی لقب هم دارم براش
القابش:زی زی، زیتون پرورده، کاکا
پاسخ:خخخخخخخخخخخ چه اقلاب باحالی


اینهیه
ساعت18:12---11 آذر 1394
مرسی اجی جونم که منو عشقم رو گذاشتی
پاسخ:قابلی نداشت وظیفم بود


فاطمه اایچیزن
ساعت18:03---11 آذر 1394
اخ لقبامو یادم رفت
القاب:مرلی، مو قشنگ، استاد کرم ریز
رنگ مو:فرفری خرمایی با هایلایت نسکافه ای
رنگ چشم:خاکستری
پاسخ:چه باحال الان اسمت رو اضافه میکنم فقط با هیکا رویی عایا؟؟؟؟؟؟؟


فاطمه اایچیزن
ساعت18:01---11 آذر 1394
ایول منم موخوام باشم
نام:مرلیا شیرایشی
سن:یه سال از ریوما کوچیکتر
اخلاق:خیلی خیلی پررو و حاضر جواب عادت دارم همه رو سرکار بزارم عصبانی بشم فاتحه همه خوندس
رنگ مورد علاقه:قرمز جیگری
بازوی غالب:چپ
سرگرمی:اهنگ گوش دادن، پینگ پنگ بازی کردن، کرم ریختن
برادر:کورانوسوکه شیرایشی که من صداش میکنم کورا
خب همینا بسه عزیزم؟
پاسخ:باشه میتونی باشی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 11 آذر 1394برچسب:,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&