هزارتوی عاشقان قسمت8
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

نوریما

خوب من دیگه میرم

هایجین:منم فردا میام سر تمرینات^_^

چه خوب پس خودتو اماده کن چون میخای بامن تنیس بازی کنی

هایجی:باعث افتخارم

پس بای من باید برم سیچی نگران میشه 

هایجین:بازم بیا اینجا

باشه البته اگه سیچی اجازه بده

تق تق

کسی هست درو باز کنه

سیچی:بیا بالا

اومدم

وای به به چه بویی

سیچی:بوی غذا میاد

 نوریما:پف پف چه بوی گندی

سیچی: زد حال نزن دیگه

نوریما:نه خیر تو غذا درست کردن بلد نیستی

سیچی:بلدم از توام بهتر بلدم

نوریما:بااااااااااااااااااااااا مننننننننننننننننننننن بهث نکن

سیچی:خوب خوب بیا بالا میبینیم انگشتاتم می خوری

نوریما:میبینیم

غذارو بکش دیگه

سیچی:بصبر

اف

چه نازی میکشه

تو دلم گفتم به به عجب غذایی عالی بود

سیچی:چه طور بود خانم خانما

بدک نبود 

سچی:نظر نو اینه حالا برو بخاب 

هاااااااااااااااااااااااااااااااام باشه پس تو ظرف هارو بشور

من میرم بخابم 

 

رفتم رو تخت خوابم دراز کشیدم و خابم برد

بچه ها این دفعه کم نوشتم قول غیرتی میدم 

 که دفعه ی بعد زیاد بنویسم

 


نظرات شما عزیزان:

ناکاما
ساعت16:23---25 آذر 1394
اوه اتاقو برم!

ناکاما
ساعت16:22---25 آذر 1394
اوه اتاقتو برم!
پاسخ:خخخخخ ما اینیم


هایجین
ساعت1:33---24 آذر 1394
عالی بود .
پاسخ:ممنونم


فاطمه اایچیزن
ساعت17:18---23 آذر 1394
عالی من تازه از کلاس جبرانی مدرسه برگشتم یه هواییه هاا برو وبم مطلب نوشتم در موردش
پاسخ:ممنون اومدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 23 آذر 1394برچسب:,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&