هزارتوی عاشقان قسمت9
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

نوریما}

خابم برد

فردا صبح}

سیچی:بلد شو تنبل

گیر شپیچ می دی ها ولم کن خابم میاد

سیچی:باشه من میرم به هایجین می گم تو میترسی با اون بازی کنی

صبر کن ببینم تو از کجا می دونی که من با اون بازی می کنم

سیچی:خوب کلاغا خبر میرسونن اینو مگه نمیدونی

بس کن 

سیچی:بیا صبحانه درست کردم

اخ جون امم ینی ن ....

سیچی:بس کن تو غذایی که من د رست می کنمو دوست داری

ن ن ن اره

سیچی:به لخره گفتی 

غذا خوشمزه بود ممنون باتش

رسیدیم باشگاه

{مرلی}

سلام نوری خان

نوریما:چی کی به تو اجازه داده واسه من لقب بزاری

خودم وجدانم

نوریما:مگه تو وجدان داری

اره تو نداری باید برات بخرم

نوریما:فریاد

 

رایا:همه امروز اومدین بازی ها از هماین الان شروع میکنیم

رشته به رشته هی رو توپ نوشته هی با سوت داور هی ماشین دلاور هی اخر سر چی میشه سیگاکو برنده میشه

رایا:لطفا صدای خودتو حفظ کن

اممم سعی می کنم 

نوریما:عجب رویی داره

رایا:دستیارم فاطی شما رو اداره می کنه

میساکی:خوبه فاطیه وگرنه حسابمون ساخته بود

فاطی:زود باشن 55 دور دور زمین بدویید

اینهیه:چیییی کاپیتان رایا بیاین یه چیزی به این فاطی بگین

رایا:هر کاری گفت انجام بدین

ناکاما:ببینین چجوری شر مارو میاره پایین

ایچان:والا همین یکی مونده بود

ایکا:فاطی دوستمه به ما رحم می کنه

مرلیا:اصلا نباید بهش اعتماد کنیم

فاطی:بس کنیننننننننننننننننننننننننننن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!^_^

اینهیه:بریم بدوییم فردا انتقام می گیریم

نوریما:نفسم درومد

مرلیا:به درک

نوریما:اصلا کی باتو بود نخود هر اش

مرلی:عه عه 

نوریما:ویش ویش

مرلی:ایش ایش

ایکا:خدایا یکی دهن اینارو ببنده

ایچان:نمیدونی اخه بسته نمیشه

هردوتامون:مردد

اینهیه:بچه ها فردا کافیشاپ کاپوچینو بخوریم با من

مرلی:اگه وقت کردم میام

اینهیه:اف اف چه نازی میکشه

مرلی:اصلا از خدات باشه 

هایجین:راستی نوریما من دیشب یه خاب خیلی بد دیذم

مرلی:بوگو

هایجین:خیر سرم مربوط به نوریمای

مرلی:منم کنجکاو شدم

نوریما:خدا بهمون رحم کنه این خانم خانما تا شماره شناسناممونم نگیره دست بردار نیست

مرلی:خو چی قکر کردی

نوریما:وای....

واسه قسمت بعذ 30 تا نظر موخام


نظرات شما عزیزان:

ناکاما
ساعت16:39---25 آذر 1394
هر کس که کاپیتان میشه 50 تا 100 بار ما رو دور زمین میچرخونه چه بساطیه؟
پاسخ:به من چه برو بقیه رو سرزنش کن


هایجین
ساعت1:38---24 آذر 1394
من الان دارم از کنجکاوی میمیرم.زودباش قسمت بعد رو بزار.
پاسخ:باشه میزارم


فاطمه اایچیزن
ساعت20:51---23 آذر 1394
بای تا فردا
پاسخ:بای جیگرم


فاطمه اایچیزن
ساعت20:50---23 آذر 1394
اره از ساعت 6 تا 10 هستم
پاسخ:اخ جون پس بای عزیزم


فاطمه اایچیزن
ساعت20:49---23 آذر 1394
صبح نیستم باش تو برو بخواب
پاسخ:خوب ولی فردا شب میای باش حدود ساعتای 6


فاطمه اایچیزن
ساعت20:48---23 آذر 1394

ولی چی؟
پاسخ:ایندفه مامانم میگه برو بخاب فردا صبحی هستی



فاطمه اایچیزن
ساعت20:46---23 آذر 1394
هوووراااا اومد نمیرم دیه نظرم عوض شد
پاسخ:ولی..


فاطمه اایچیزن
ساعت20:46---23 آذر 1394
میگم نوری خان من دارم میرم یخورده دنبال عکس بگردم کاری باری؟
پاسخ:زود برگردی


فاطمه اایچیزن
ساعت20:43---23 آذر 1394
نمیدونم عکسم بیاد یا نه
پاسخ:اومد


فاطمه اایچیزن
ساعت20:42---23 آذر 1394
بگووو چی میخواستی راجب عکسم بگی تا نگی ولت نمیکنم
پاسخ:بابا ول کن دیگه گیر سپیچ نده


فاطمه اایچیزن
ساعت20:41---23 آذر 1394
اگه عکس از خود واقعیم میخوای متاسفانه ندارم ولی انیمه ای بخوای تا دلت بخواد دارم
پاسخ:بده داخل اپلود عکس


فاطمه اایچیزن
ساعت20:40---23 آذر 1394
عکسمو چی بگو؟ گفتم چیزی تو فرهنگ لغت من بنام ناراحتی وجود نداره
پاسخ وللش


فاطمه اایچیزن
ساعت20:39---23 آذر 1394
من عاشق پشمک قره قروت لواشک کشک
پاسخ:لواشک دوست دارم
پاسخ:راستی غضیه دوم رو خوندی


فاطمه اایچیزن
ساعت20:38---23 آذر 1394
خخ من گاهی وقتا چارپایه میزارم پشمکو بر میدارم میرم کنج اتاق تنهایی میخورم صداشم در نمیارم
پاسخ:وای شما شیکمو رو چجوری میگین
پاسخ:راستی میشه عکستو ...


فاطمه اایچیزن
ساعت20:37---23 آذر 1394
خدایی بالای یخچال مامان بزرگم میزاره پشمک و شیرینی و اینا بعد میگه حداقل تو دستت نرسه از اونور من میرم التماس دایی بزرگم که اون پشمک و بده اخه قدش بلنده دایی نردبونه بخاطر همین میگم
پاسخ:حح من از پشمک متنفرم


فاطمه اایچیزن
ساعت20:35---23 آذر 1394
به قول مامان بزرگم تو این خونه از دست توو دایی هات هیچی نمیمونه اخه مثل جارو برقی هرچی دم دست تو یخچال پیدا کنیم میریم بالا
پاسخ:واقعا شیکمویی من شاید دلم بکشه ترشک


فاطمه اایچیزن
ساعت20:33---23 آذر 1394
جالب اینه غذام دیر بشه زمین و به اسمون میدوزم
پاسخ:شیکمو


فاطمه اایچیزن
ساعت20:32---23 آذر 1394
ما فلوراید زدیم از اونور دکی گفت نباید تا 1 ساعت چیزی بخوری بعد بابام گفت دیدی تا یک ساعت نباید چیزی بخوری اخه من از اون شکمو هام یه چیزی بخورم تا تهش میرم ولی چاق نمیشم
پاسخ:چی میگی من تا رفتم خونه معدن چیپسو پفک خوردم


فاطمه اایچیزن
ساعت20:30---23 آذر 1394
راستی شما فلوراید زدین؟
پاسخ:اره ینی حالم به هم خورد
پاسخ:راستی وب چارلوتم پست جدید گذاشتم


فاطمه اایچیزن
ساعت20:29---23 آذر 1394
لامصب من گاز زدنی باددندون نیشم گاز میزنم الان نمیتونم هیچی بخورم
وای چه بد


فاطمه اایچیزن
ساعت20:27---23 آذر 1394
تو هم دندونت لقه؟ مال من دندون نیشم لقه
پاسخ:نه بابا دائمیه ینی وقتی درد میگیره فقط دلم می خاد یه تفرو کتک بزنم


فاطمه اایچیزن
ساعت20:25---23 آذر 1394
یه سوال حالا پسره به چند سال میخورده سنش
پاسخ:فکر کنم کلاس هشتم بود دومی ولی اول


فاطمه اایچیزن
ساعت20:23---23 آذر 1394
عاقا قسمت بعدو بزار
پاسخ:به خدا دندونم درد میکنه حوصله ندارم


فاطمه اایچیزن
ساعت20:22---23 آذر 1394
مال منم بزرگ نیست در حد پنج میعی متره ولی سوهان میکشم تیز بشه
پاسخ:وای خدا به همون کسی که بغدیه رحم کنه


فاطمه اایچیزن
ساعت20:20---23 آذر 1394
ناخن دارم ولی همیشه اینقدر زیرشو سفید میکنم بهداشت یارمون تشخیص نمیده
پاسخ:اهان که برای چنگ انداختن اماده باشه اینو بگم ن ئاصلا نمیزارم ناخنام بزرک بشه


فاطمه اایچیزن
ساعت20:18---23 آذر 1394
خب من صبرم زیاده ولی یه پسر بهم یه چیزی بگه حرفش تموم نشده یه چنگ خوشگل برا یادگاری و درس زندگی رو صورتش میندازم
پاسخ,وای تو چنگ میزنی مگه ناخن داری


فاطمه اایچیزن
ساعت20:16---23 آذر 1394
من راستش زیاد تو محلمون پسر نیست که بزنم لت و پارش کنم ولی صبح گاهی وقتا هست که تیکه میندازم و تا مدرسه میدوم
پاسخ:من که اطلا خوشم نماید


فاطمه اایچیزن
ساعت20:15---23 آذر 1394
واایی از خنده مردم سر لگد زدنت
پاسخ:خوب من یه جورایی اعصاب ندارم


فاطمه اایچیزن
ساعت20:13---23 آذر 1394

من چون پینگ پنگ کار کردم دستم سنگین شده چون لایه های چوب پینگ پنگ از 3 الی 5 لایه درست میشه مال منم راکتم 5 لایه اس چوبش یعنی به درد مسابقات ملی میخوره ولی من از کلاس اولمه دارم کار میکنم بعد راکتشم اندازه 2 کیلو یا 3 کیلو هست
پاسخ:اوه اوه



فاطمه اایچیزن
ساعت20:11---23 آذر 1394
گفتم نزدیک بود نصفم کنه که من و دوستم در یک لحضه....الفرار
خخ راستی جریان لگد خوردن پیسررو خوندی تعیدش نکنی


فاطمه اایچیزن
ساعت20:09---23 آذر 1394
من کلاا دستم در حد لالیگا سنگینه یکی از بچه هامونو همونی که تکواندو بلده رو یبار زدم تو صورتش جاش موند
پاسخ:وای لگد منو باید یه بار بخوری


فاطمه اایچیزن
ساعت20:07---23 آذر 1394
من یه ذره تکواندو از دوستم یاد گرفتم ولی من پینگ پنگ رو فول بلدم حتی دو بار مسابقات رفتم
پاسخ:خخ چه خوب


فاطمه اایچیزن
ساعت20:06---23 آذر 1394
چند روز پیش داشتم میرفتم مدرسه یه پسر دبیرستانی دیدم پاهاش استخوانی بعد برگشتم گفتم هووی باباولنگ دراز شلوارت چه رنگیه نکنه قهوه ایه
وای واقعا اینو گفتی از تو که بر میاد


فاطمه اایچیزن
ساعت20:04---23 آذر 1394
میشه گفت من یبار با عموم دعوام شد اینقدر عصبی شدم پیشونیشو چنگ انداختم هنوزم که هنوزه جاش مونده
پاسخ:وای وحشی من منظورم لگد بود الان برات تو وبت قزیه رو میگمن ولی من تکفاندو هم بلد نیستم ولی عظلاتم قوی


فاطمه اایچیزن
ساعت20:03---23 آذر 1394
تو گفتی چرا ینقدر تند نظر میدم یکیش هنون دست چپ بودنمه یکیش بخاطر اینکه من چون پینگ پنگ کار میکنم عکس العملم رفته بالا
وای یه جورایی تو مرک ای


فاطمه اایچیزن
ساعت20:02---23 آذر 1394
اوه کار چند سال پیشم بود
پاسخ:تعریف کن منم میتعریفم


فاطمه اایچیزن
ساعت20:01---23 آذر 1394
نگران نباش من تو بچگی اینقدر واکسن زدم که همه ویروسا ازم میگرخن و تازه مریض بشم یه هفته ای خوب میشم
پاسخ:ولی انفلانزا فرق میکنه داخل شهر ما تا حلا 2 نفرو کشته


فاطمه اایچیزن
ساعت20:00---23 آذر 1394
تو فرهنگ لغت من چهارتا کلمه وجود نداره
ترس
زور مردا و پسرا
ناراحتی
لوس بازی
پاسخ:پس که اینطور راستی تا حلا یه مردی رو زدی


فاطمه اایچیزن
ساعت19:59---23 آذر 1394
من گلوم گرفته صدام شبیه پسرا شده امروز سر کلاس جبرانی اومدم ریاضی توضیح بدم همه گرخیده بودن
پاسخ:خخخ پس سر ما خوردی راستی مراقب خودت باش انفلانزا نگیری


فاطمه اایچیزن
ساعت19:58---23 آذر 1394
بعله من یکی از اون کرم ریزا و پررو ها و زبون درازای درجه یک هستم البته به دایی بزرگم و خالم نمیرسم
پاسخ:عجب ادمی هستی ولی من بعضی موقع ها فکر کردم تو ناراحت میشی بهت توهین کنم


فاطمه اایچیزن
ساعت19:57---23 آذر 1394
عاقو من تو چت باکس راحت نیستم
پاسخ:ام گه بد من هوس گپ زدن کردم


فاطمه اایچیزن
ساعت19:56---23 آذر 1394
جیییییییییییییییغ قسمت بعد راستی تو قسمت بعد یکاری کن حال داداشمو و زی زی گولا رو بگیرم
پاسخ:حتما دارمت پس زدی تو فاز کرم ریزی


فاطمه اایچیزن
ساعت19:54---23 آذر 1394
خب تموم قسمت بعدو بزار بعد من تمام امتحانام رو بیست شدم به غیر از ریاضی اولین ریاضی 18 شدم دومین ریاضی 16 من به نمره میگم
پاسخ:وای عجب رویی داری انتظار داری هر وقت نظرات رو کامل کردی من بزارم اول خودت بزار منم هنوز جواب امتحانایه علوم ریاضی رو نگرفتم درضم خودت اول بزار بیا چت باکس دیگه نمیتونم بصبرم


فاطمه اایچیزن
ساعت19:53---23 آذر 1394
27
پاسخ:N_M
پاسخ:


فاطمه اایچیزن
ساعت19:53---23 آذر 1394
26
پاسخ:x_x


فاطمه اایچیزن
ساعت19:52---23 آذر 1394
25
پاسخ:|_|


فاطمه اایچیزن
ساعت19:52---23 آذر 1394
24
پاسخ:+_+


فاطمه اایچیزن
ساعت19:51---23 آذر 1394
23
()_()


فاطمه اایچیزن
ساعت19:51---23 آذر 1394
22
پاسخ:%_%


فاطمه اایچیزن
ساعت19:51---23 آذر 1394
21
پاسخ:$_$


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 23 آذر 1394برچسب:,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&