هزار توی عاشقان قسمت10
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

هایجین

خب از کجاش بگم خواب دیدم که...

نوریما:نه این نباید بیفته اصلا نباید باور بشه نه نه نه 

خب ینی چی?

نوریما:تو نمیفهمی اگه این اتفاق بیفته

خب وللش اصلا این غضیه رو ول کن باش-_-

{رایا}

خب بازی ها رو شروع میکنیم اول بازی هایجین و نوریما

داور:ایچیزن سرو میزنه

هایجین:وای نباید به نوریما این خواب رو میگفتم

نوریما:لطفا سروو بزن

هایجین:ام باشه

مرلی:عخ مثل ادم بازی کنین^_^

فاطی:اونا هنوز بازیشونو انجام ندادن 

میساکی:پس تو چی میگی

ناکاما:بس کنین لطفا ساکت باشین

ایکا:نمیتونن 

داور:سکوت رو رعایت کنین

از سرو محبوبم استفاده کردم تا اونو از خواب بلند کنم

توپ داشت محکم تو سورتش میرفت اونم سرش پایین بود

هایجی:هواستو جمع کننننننننننن

نوریما سرش رو تکون داد وزربه رو محکم ب سمت اون پرت کرد

هایجین:اهان پس بیدار شدی

نوریما:پس چی فکر کردی میزارم تو از من ببری 

هایجین:درسته این منم که میبرم

داور:مسابقه مساوی شد

نوریما:اک هی

هایجین:اوک ی

نوریما:سر به سر من نزار

مرلی:ینی شما مساوی شدیدد

اخه یه جورایی از شما انتظار میرفتت

نوریما:تو بهتره ساکت شی 

مرلی:اگه نشم

نوریماکخود دانی

ایکا:اخه یباز اینا شروع کردن

رایا:اونایی که بازیشونو به پایان رسوندن برن 20 دور دور زمین بدویید

هردوتامون:مردد

رایا:خوب حالا نوبت به ناکاما ومیساکی میرسه

میساکی:من از تو نمیبازم

ناکاما:همین خیال باش یه کاسه بده ماش

میساکی:به تو یکی نمیدم

رایا:بازی هاتون رو شروع کنین

داور:کایاشی سرو میزنه

ناکاما:منتظرم 

میساکی:بگیز

ناکاما:برگشتش میزنم.....

داور:ناکاما میبره این بازی بنفع ناکاما

میساکی:عه عه عه عه عه عه عه عه بد شانسی اصلا تمرین نکرده بودم اونم با ناکی

ناکاما:واسهی من القاب نزار

میساکی:جوش نزن

ناکاما:فریاد

رایا:شما ها باید خیلی تمرین کنین

برای امروز دیگه کافیه وقتم داره تموم میشه

فیلا توپ هارو جمع کنین

همه:مردد

زوزاکی:خسته نباشین

همه تو دلشون:الهی سرطان بگیری

برین خونه هاتون

کوروناسوکه اومد که دنبال نرلی بیادکه..

مرلیا:دیشب که مامان نبود چرا اومدی تو اتاقم من رفته بودم دسشویی اومدی فیش وای فای رو کندی فکر کردی من متوجه نشدم نه کور خوندی انتقام میگیرم

کوروناسوکه:اجی تو رو خدا ول کن

سیچی:نوریما بیا 

نوریما:ای یه دیقه صبر کن با دوستم کار د ارم

سانادا:سیچی بیا

نوریما:اومدم داش

ه 

سیچییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

........

 

بچه ها واسه قسمت بعد 70 تا نظر موخام

راستی هر کس خاست شب باهام چت کنه ساعتای 6 بیاد

فقط میتونم 1ساعت باشم


نظرات شما عزیزان:

فاطمه اایچیزن
ساعت19:22---26 آذر 1394
کی؟این یارو عنتره خوشش میاد؟
پاسخ:والا از هفت جای دلشونم بخاد پسرهی گاو


فاطمه اایچیزن
ساعت19:21---26 آذر 1394
عن بروو بمیر رفتم وبت چارلوت اونجا خیلی راحت جوابشو پلاس جواب خودت دادم
پاسخ:خخخخخخخخ ممونم


فاطمه اایچیزن
ساعت19:17---26 آذر 1394
ایشاالله خدا جوابشونو بده به حق پنج تن
خخ واقعا نم ادم نمیشن


فاطمه اایچیزن
ساعت19:15---26 آذر 1394
گه خورده به من میگه گلم ،گلم بخوره تو سرت و کمرت
پاسخ:وا بدو بیرا نگو خوشش میاد


فاطمه اایچیزن
ساعت19:14---26 آذر 1394
ایشاالله حضرت عباس بزنه تو کمر این پسرا به حق پنج تن
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخ


فاطمه اایچیزن
ساعت19:14---26 آذر 1394
پسره پفیوز فکر کرده داره بچه خر میکنه
پاسخ:اره والا پسرای این دوره زمونه سریع صمیمی میشن


فاطمه اایچیزن
ساعت19:13---26 آذر 1394
یعنی هرچی دهنم اومد بارش کردمااا
پاسخ:والا به خدا


فاطمه اایچیزن
ساعت19:11---26 آذر 1394
عنتر ...استغفرالله هی میام این دهنو باز نکنم نمیشه کهه
پاسخ:نگاه کن اینا یه عده هست میگن بیا وبم تبادل لینک همشون رو من زایه کردم مثال:دلارام پانیذ پریوش ....


فاطمه اایچیزن
ساعت19:10---26 آذر 1394
پسره ی چلغووووووز
پاسخ:خخ پسره ی ...


فاطمه اایچیزن
ساعت19:09---26 آذر 1394
منم شیک و مجلسی جواب پسره رو دادم
پاسخ:منم زایش کردم


فاطمه اایچیزن
ساعت19:08---26 آذر 1394
یه پسر اومده به من میگه سلام گلم و ..
پیش منم اومده


فاطمه اایچیزن
ساعت19:08---26 آذر 1394
برو وبم نظرات اخرین پستم
پاسخ:امم باش


فاطمه اایچیزن
ساعت19:03---26 آذر 1394
مررضیهههههههههههههه
پاسخ:جانننن


فاطمه اایچیزن
ساعت11:49---26 آذر 1394
میگم زحمت نکشیاا یه وقت قسمت بعدو گمشو بزار مردم از فوضولی
پاسخ:ببخشید اگه توجه کنی من 70 تا نظر موخام اول تکمیل نظرات


میساکی
ساعت8:52---26 آذر 1394
نه بابا ناراحت چیه؟
هر جوری خواستی رومانتو بزار

تازه خوشحالم شدم
پاسخ:عزیزم راحت شدم دفعه یبعد...


فاطمه اایچیزن
ساعت21:58---25 آذر 1394
حق داری نفهمی چون به زبون جنوبی گفتم منو تو هر رمانی که مینویسی بیار با همون بیوگرافیم که اول دادم
پاسخ:باشه هرچی تو بگی


فاطمه اایچیزن
ساعت19:19---25 آذر 1394
عاقو همه رمانات منو بویار با همون بیوگرافی
پاسخ:باور کن منظورت رو نفهمیدم


میساکی
ساعت17:31---25 آذر 1394
چه جالب
ممنون عزیزم
عزیزم ناراحت شدی که از ناکاما باختی؟


میساکی
ساعت17:30---25 آذر 1394
ببخشید چند وقت نبودم نتم پریده بود
پاسخ:خب الان که اومدی جیگرر!!!!!!!!!!!


میساکی
ساعت17:28---25 آذر 1394
عالی
پاسخ:ممنون عزیزم تو برگشتی!!!!!!!!!!


ناکاما
ساعت16:46---25 آذر 1394
خخخخخخخخخخخخخ. این کارا از کورانوسوکه بعیده خخخخخخخخخخخخخ. آخه من موندم چیکار فیش وای فای داشته؟!
پاسخ:خو کرم داره موخاد مرلی رو اذیت کنه


فاطمه اایچیزن
ساعت19:49---24 آذر 1394
اوهوم
پاسخ:بوگو
من رفتم دندونم درد میکنه


فاطمه اایچیزن
ساعت19:47---24 آذر 1394
یه پست جدید گذاشتم
پاسخ:باز دوباره


فاطمه اایچیزن
ساعت19:47---24 آذر 1394
اومدوم
خوش اومدی


فاطمه اایچیزن
ساعت19:36---24 آذر 1394
گذاشتم
پاسخ:اخ جونمی جونم راستی میدونی برای اینکه دندون درر نکنه چه کنم
پاسخ نمدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:رفتی/


اینهیه
ساعت19:28---24 آذر 1394
یعنی خدایی فدایی داری!!
پاسخ:هام


فاطمه اایچیزن
ساعت19:26---24 آذر 1394
ای خدا بخاطر توو اینهی یه ذره از رمانو مینویسم
پاسخاخ جونم چرا بخاطر من نه


فاطمه اایچیزن
ساعت19:22---24 آذر 1394
الان دادم
پاسخ:^_^


اینهیه
ساعت19:20---24 آذر 1394
چرا نظر ندادی؟؟؟
پاسخ:^_^


فاطمه اایچیزن
ساعت19:18---24 آذر 1394
اوه اون پستو از صبحه دیدوم
پاسخ:نیادم


فاطمه اایچیزن
ساعت19:17---24 آذر 1394
به ترکی گفتم ای خدا اصلا حال ندارم
پاسخ:حالا فهمستم


فاطمه اایچیزن
ساعت19:15---24 آذر 1394
اخ خدا اصلا حالوم یخ دو فهمیدی چی گفتم؟
پاسخ:نه


اینهیه
ساعت19:15---24 آذر 1394
توهم برو وب خورجین خندم پست گذاشتم در حد لالیگاد
پاسخ:منم رفتم اجی


فاطمه اایچیزن
ساعت19:13---24 آذر 1394
اینهی تو برو وبم اون اخرین پستو نظرتو بگو چون واقعا رو به مرگم
پاسخ:خخخخخخخخخخ رفت


اینهیه
ساعت19:11---24 آذر 1394
هوی فاطی جای سلامته؟؟؟؟؟؟؟؟
من تا نظرات هرسه تا رمانم کامل نشه وتو نمزاری نموزارم
پاسخ:خخخخخخخخخخ دعوا؟؟؟؟؟؟


فاطمه اایچیزن
ساعت19:10---24 آذر 1394
خوشم نمیاد؟ برا من مثل جهنمه
وای من عاشق مدرسم


فاطمه اایچیزن
ساعت19:08---24 آذر 1394
خدایا این تن بمیره ولی مدرسه نرم
پاسخ:خخ تو از مدرسه انگار اصلا خوشت نمیاد


فاطمه اایچیزن
ساعت19:07---24 آذر 1394
اینهی گمشو ادامه روزگار تلخ رو بزار
من خبر ندارم


اینهیه
ساعت18:59---24 آذر 1394
مرصیهههههههههههههههه!!!!!!!!!
انگار من از رما محو شدم
اگه دوست نداری تو رمانت باشم بوگو!!!!!!
اونجوری ناراحت نمیشم ولی اینکهنیاری یه جور ......
پاسخچرا هستی


فاطمه اایچیزن
ساعت18:57---24 آذر 1394
میگم گذاشتم برو نظرت رو بگو
باش
پاسخ:کوشیییییییییییییییییییییییییییییی؟


فاطمه اایچیزن
ساعت18:54---24 آذر 1394
خخخخ بخدا الان یه پست میزارم بیا نظرت رو بگو در مورد اون پست
پاسخ:اومدم


فاطمه اایچیزن
ساعت18:40---24 آذر 1394
میگم امروز از عصر دیروزه داره برف میاد یه برفی ایه هااااااا لامصب اول صبح مامان و بابام داشتن میرفتن طباخی منم برده بودن منم که از بوی و چیز میز طباخیا حالم بهم میخوره بهتر بگم عقم میگیره نشستم تو ماشین مثل خرس قطبی خوابیدم اینگد حال داد
پاسخ:خوش به حالت


فاطمه اایچیزن
ساعت18:37---24 آذر 1394
واالاااا من امروز مدرسمون تعطیل بود خدایا برف بیاد بارونی بشه زامبیا حمله کنن این تن بمیره ولی فردا رو نرم مدرسه
پاسخ:وای


فاطمه اایچیزن
ساعت18:35---24 آذر 1394
خخخخخ حال کردم بیشعور لامصبی این احمق رفته فیش وای فای رو کنده
اره کرم داره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 آذر 1394برچسب:,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&