خبر
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

بچه ها من برای

یه مدت نمیتونم

پای اینترنت بیام

تا وقتی که امتحانات تموم شه

اخه ثلثه

منم موخام 20 شم

لطفا درک کنین

وگرنه اگه نمره کم بیارم

دگر از رمان خبری نی

ارزوی موفقیت برای همتون دارم

تازه فکر کردم شما نظرات رو کامل موکونین

تا من سریع قسمت بعد رو بوزارم

به لخره تغسیر خودتونه

به من چه

خخ



نظرات شما عزیزان:

ناکاما
ساعت21:06---29 آذر 1394
این پسرا چقدر منگلن انگار کورن عین گاو سرشون میندازن میان داخل.
پاسخ به خدا فقط میان چاپلوسی می کنن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 29 آذر 1394برچسب:,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&