یه شعر
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

بچه ها یه شعر براتون اوردم

 

امسالم اقا جات تو روضه خالیه

نیستی ببینیچه شوری و چه حالیه

بوی عطر یاسش داره مستم میکنه

من مطمئنم اقا همین حوالیه

اقا جای دوری نمیره با نگات این مرده جون میگیره اقا بیا که خیلی دیره...

دلم گرفته اقا کجاس منزلت؟

چیکارکنم بسوزه واسه ی من دلت اقا؟؟؟؟

همه ارزوم اینه چشام تو رو ببینه...

یه روزی میای و شفا میگیره زخم سینه..

همین امید وارم خوشتون اومده باشه

 

اینم یه عکس 

 

 



نظرات شما عزیزان:

میساکی
ساعت19:27---5 دی 1394
هی نمیخوای یه پست بزاری بیوگرافی همه توش باشه؟
پاسخ:چههه ن باو


هايجين
ساعت19:04---5 دی 1394
عالى بود.
زودباش ادامه ى رمان رو بزار.
دارم از کنجکاوى دق مى کنم.
راستى قسمت سوم رمانم رو گذاشتم.
برو ببين.♥
♥♥♥
♥♥


پاسخ:سلام اجی هایجین ممنونم ولی من عادت کردم به بی نظری من 66تا نظر خواستم اگه می دونستم نمیدین نمینوشتم


فاطمه اایچیزن
ساعت14:16---3 دی 1394
ای خدا نوری دعا کن به دست مربیم شهید نشم یه نیمساعت دیگه کلاس پینگ پنگ دارم هیییچیییی تمرین نکردم
پاسخ:وای زود باش تمرین کن


فاطمه اایچیزن
ساعت18:25---2 دی 1394
نه بخدا مرضی باور کن نقاشی هام در حد خودم قشنگه
پاسخ:خخخخ باش


فاطمه اایچیزن
ساعت20:18---1 دی 1394
نچ من گفتم دست مریزاد نقاشیت از من بهتره انتظار دارب چییییییی؟
بگو ولی اصلا حال کل کل ندارم انرژی کرم ریزیم برا یه هفته رفت بر باد هوا اینقدر که تو کلاس پینگ پنگ با مربیم سر یه حرکت کل انداختم
پاسخ:خخخخخ نه من قبول ندارم تو نقاشیت افتظاحه


فاطمه اایچیزن
ساعت18:28---1 دی 1394
چیییییی من کی گفتم اصلا خوب نی؟ اتفاقا به نقاشی های خودم میبالم
پاسخ:عزیزم تو گفتی تو وب چارلوتم راستی من از تو انتظار دارم..


فاطمه اایچیزن
ساعت20:42---30 آذر 1394
مال منم همین طور همه بچه ها بهم میگن استاد
پاسخ:ن باو تو که اون دفعه گفتی اصلا خوب نی


فاطمه اایچیزن
ساعت19:41---30 آذر 1394
میخواستم بگم....تو نقاشیت در چه حده
پاسخ:عالی


فاطمه اایچیزن
ساعت18:59---30 آذر 1394
میگم.... هیچی
پاسخ:بوووووو گوووووووگرنه ولت نموکونم


فاطمه اایچیزن
ساعت18:51---30 آذر 1394
عجب خب کم فروشی کرده دیه
پاسخ:اره نزدیک بود گریه کنم


فاطمه اایچیزن
ساعت18:49---30 آذر 1394
یعنی حاضر غایب کلاسم با منه مبصری که غایب بشه من جاش مبصرم مسئول ریاضی هستم مسئول چراغ هستم ....
پاسخ:خخ


فاطمه اایچیزن
ساعت18:48---30 آذر 1394
ما اسم خانوممون خانوم مصطفوی اینگده باحاله خیلی باحاله
پاسخ:نه این طور نی من گفته بودن از اینترنت شعر بگیرین بعد من درمورد شب یلدا شعر گرفتم بعد داد دوستم بخونه اخرین نفر نوبت به من شد که گفت بچه هایی که شعر خوندنو جایزه میدیم من گفتم بخونم گفت نه بعد دوستم می..


فاطمه اایچیزن
ساعت18:47---30 آذر 1394
حالا امروز کلاس جبرانی داشتیم تو کلاس یه سوال بود سوال 3 صفحه 44 بعد از اونور خانوممون گفت اون خط کسریه من گفتم نه خانوم خط منهاس بعد خانوممون مال خودشو انجام داد بعد برا من گفت:برا فاطمه هم انجام دلش نشکنه مارو بعدا نفرین میکنه اینهمه حرف مارو گوش میده چرا ما گوش ندیم میدونی من نماینده کلاسم سال اوله تو مدرسه جدید درس میخونم اونوخت اینهمه فدایی دارم
پاسخ:خوش به حالی داری


فاطمه اایچیزن
ساعت18:44---30 آذر 1394
اخه بابا گربس وحشیه میپره دستمو چنگ میزنه اخه یبار گربه دوستم پرید روم دستمو چنگ زد همچین درد میکرد
پاسخ خودت مثل گربه چنگ میزنی
پاسخ:ولی من از دست خانم صمد زاده ناراحت شودم


فاطمه اایچیزن
ساعت18:44---30 آذر 1394
من تو حیاط یکی از پشت بهش پا زدم همکلاسیم بود برگشت اون یکی همکلاسیمو زد اون وسط من از خنده پخش زمین شدم
پاسخ:وای واقعا تو یه کرم ریز واقعی هستی


فاطمه اایچیزن
ساعت18:43---30 آذر 1394
کسی هم خونه نیست میترسم درو باز کنم یدفعه یه گربه ای کوفت و زهرماری بپره تو
پاسخ:تررررررررررررررررررسووووووووووووووووو


فاطمه اایچیزن
ساعت18:41---30 آذر 1394
خخخخ سر کلاس زنگ قران یه مسخره بازی در اوردیمااا یه کلمه بود علیم من باهاش رپ ساختم:علیمی حلیمی سلیمی کریمی این دوتا کلمه اخری فامیلی دوتا از بچه هامون بود
پاسخ وای تو دیه کی هستی منم امروز خیلی اصبانی شدم


فاطمه اایچیزن
ساعت18:40---30 آذر 1394
میگم گربه همونی که میو میو میکنه
پاسخ:خخ وای


فاطمه اایچیزن
ساعت18:39---30 آذر 1394
میگم از تو راه پله های ما صدای گربه میاد چیکار کنم؟
پاسخ:کی داره میگریه


فاطمه اایچیزن
ساعت18:24---30 آذر 1394
خخخخ سلام برو وبم یلدات مبارک
پاسخ:باشه قبلش بیا چت بوکولیم


ناکاما
ساعت12:19---30 آذر 1394
اوا من نوشته بودم یلدا مبارک نمیدونم چرا اینجور شده!
پاسخ:خخخ از تو هم مبارک جیگرم


ناکاما
ساعت10:26---30 آذر 1394



پاسخ چرا پیام خالی میفرستی؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 30 آذر 1394برچسب:,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&