اعالام
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

سلام زود اعلام شخصیت کنید دیگه اونایی که میخوان باشن

نام ونام خانوادگی

سن

رنگ مو

رنگ چشم

قد

خانواده

اخلاق

و اونایی که مبخوانخواهرم باشن بگن

خوب من با:

ریوما&نُریما

زایزن&مرلی

سیچی&ایکا

شوسکه&روشنا

کوروناسوکه&میساکی

کونیمیتسو&رایا(البته اگه اعتراضی نی)

چیتارو&هایجین(اگه اعتراضی نی)

ایجی&اینهیه(بیوگرافی بده)

بقیه رو  هم اینجا اضافه میکنم



نظرات شما عزیزان:

هایجین
ساعت17:40---4 بهمن 1394
نوریما فک کنم کد رو اشتباه دادی.چون بقیه رو که امتحان میکنم می یان.ولی این نمی یاد.
پاسخ اوتاری:اشتب کیکنی عشقم


هایجین
ساعت17:05---4 بهمن 1394
نوریما جون فک کنم کد رو اشتباه دادی.
پاسخاوتاری:چرا من کد رو اشتب ندادم عشقم


هایجین
ساعت15:11---4 بهمن 1394
هرکاری میکنم نمیشه.
پاسخ:اشکالی نداره


هایجین
ساعت14:56---4 بهمن 1394
آخه با گوشی نمیشه....
پاسخ اوتاری:عشقم با کامپیوتر بیا خوب
پاسخ نوریما:اینجا چه خبره من تا میرم یکی دیگه میاد عه از این وضعیت بدم میاد
پاسخ اوتاری:من رفتم یهیه
پاسخ نوریما:آجی گلم منم رفتم درس بخونم
پاسخ اوتاری:برو به درک
پاسخ نوریما:خفشو اشغال چلغوز


هایجین
ساعت14:54---4 بهمن 1394
باکمال تاسف ...من بلد نیستم چه جوری این عکسرو ببینم.ینی نمی دونم باید چی کار کنم.
پاسخ اوتاری:گلم کدرو کپی کن


هایجین
ساعت14:48---4 بهمن 1394
الان سکترو میزنم.
پاسخ نزن این عکسو ببین file:///C:/Users/Novin%20Pendar/Downloads/664000_ozMTFfkw.jpg


هایجین
ساعت14:46---4 بهمن 1394
آخه اینجا....می دونی که نمیشه.الان بچه ها اینا رو بخونن چی میگن ها ........آخه درکم کن دیگه....
پاسخ اوتاری:عشقم این حرفو نزن


هایجین
ساعت14:43---4 بهمن 1394
اوتاری میشه انقد به من نگی عشقم.دارم از خجالت آب میشم.
پاسخ اوتاری:عشقم چرا این حرفو میزنی تو عشقمی فدات شم


هایجین
ساعت14:39---4 بهمن 1394
اوتاری………………
پاسخ اوتاری:جانم عشقم منم اینجا نویسندم


هایجین
ساعت14:30---4 بهمن 1394
میگم یه سوال بپرسم؟؟؟
پاسخ اوتاری:عشقم بپرس


هایجین
ساعت14:25---4 بهمن 1394
راستی نوریما یه چیزی یادم رفت.اگه مشکلی نیست منم خواهرت باشم.اگه دوست نداری هم عیبی نداره.
پاسخ: با کمال میل قبول میکنم


هایجین
ساعت14:23---4 بهمن 1394
منم دلم واست تنگیده گلم.خیلی خیلی.
پاسخ:-_- وای عزیزم نریما فدات شه


هایجین
ساعت14:19---4 بهمن 1394
واقعا.....
پاسخ:اره ابجی


هایجین
ساعت14:16---4 بهمن 1394
نه الان پای گوشی هستم.خخخ.واسه چی؟؟؟
پاسخ:اخه دلم برات تنگیده گلم


هایجین
ساعت14:04---4 بهمن 1394
نام و نام خانوادگی:هایجین ایچیزن
سن:13
رنگ مو:قهوه ای تیره
رنگ چشم:قهوه ای روشن
قد:170
خانواده:داداش ریوما و ریوگا
رنگ پوست:خیلی سفید اما نه سفید بی روح.
تیپ:مجلسی و شیک(طبق این رمان)
اخلاق:آروم،خجالتی،دست و پا چلفتی،کم رو،دوست داشتنی،با ادب و با استعداد،حرف گوش کن
عشق:اوتاری
همینا بسه دیگه.
راستی نوریما جون اگه چیتارو را برداری و به جاش اوتاری رو بنویسی خیلی خوب میشه.چون چیتارو فامیلشه.البته اگه زحمتی نیست.
پاسخ:باشه تو الان هستی پای کامپیتر


میساکی
ساعت23:26---3 بهمن 1394
نام ونام خانوادگی :میساکی کایاشی
سن:16
رنگ مو:قهوه‌ای تیره
رنگ چشم:قهوه‌ای روشن
قد:165
خانواده:یه برادر ۱۸ ساله ناتنی اسمش هم هست توموئه،خیلیم دوسم داره و همیشه هم حرصمو در میاره
ولی من هیچوقت ازش خوشم نیومد
اخلاق: سرد، مرموز، خلاق، خبیث، اما از درون ارومم، یکم ترسو،
اطلاعات دیگه :خانه ی اصلیمون توی یه معبد مقدسه (داداشم توش زندگی میکنه) و خونه منم انجاس اما بیشتر وقت ها توی قصر میمونم، داداشم یه جادو گره،دوس داره جادو جنبل هم بهم یاد بده (مث ارتباط با خدایان) اما من دوس ندارم و هر دفعه یه دعوا بلند میشه، از گربه های سیاه خیلی خوشم میاد، یکم هم ترسو هستم خیلی کم، عاشق ورق بازی و شطرنج هستم، معمولا هم گریه نمیکنم (اگه هم گریم امد بدون اوضاع خیته)

اینم عکس داداشم اگه نیاز شد


http://s7.picofile.com/file/8234974184/93399.jpg



راستی ببخشید نوریما میشه عکسمو تغییر بدی؟
اینم عکسم :


http://s6.picofile.com/file/8234974326/1453568699652.png


یدفعه شد معذرت


اینم بالم :

http://s7.picofile.com/file/8234976126/beautiful_blue_bu tterflies_wallpaper_1024x640.jpg



امیدوارم بپزیری

پاسخ:باشه من اینجا به قول معلممون شدم تراکتو جابه جا کردن عکسا
پاسخ:


آیکا
ساعت8:38---2 بهمن 1394
نام ونام خانوادگی:آیکا ساکاماکی
سن:14
رنگ مو:بلوند
رنگ چشم:آبی
قد:169
خانواده:35 تا داداشام
اخلاق از زجر دیگران بسیار خشنودم
کودک درونم گاهی اوقات شروع به فوران میکند
پاسخ:وای چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 2 بهمن 1394برچسب:,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&