هزارتوی عاشقان 14
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

(نریما)

همه رو دعوت کردم

همه جا رو چراغانی کردم

وای اولین نفر مرلی اومد چه لباسی

 

سلام خوش اومدی

مرلی:سلام عزیزم

تودلم گفتم:این که از این کارا بلد نبود عجیبه!!!!

وااااای ایکا جون

ایکا خوبی

ایکا:اره عزیزم غم اخرتون باشه

چـــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟

ایکا:ن..ن...نه از دهنم پرید

وای ایکا 

ایکا:خخخ اون پسرو لوس نکن

خب شیرین زبونی نکن برو بالا

وای ناکامااومد

ناکاما:سلام نریما

سلام سلام

کی رسوندت

ناکاما:داداشم جولیوز

برو بالا

هایجینو

امم هایجین که منو ندید

رفت بالا

وااااااااااااااااااای

اااااااااااااااااو میساکی رو

سلام

میساکیکسلام

وای هاجینم اومد

هاجین:سلااااااااااام خوبی

خوبم

رایااااااااااااااااااااااااا

سلام رایا

رایا سلام نریما خوبی خوشی 

خوبم کاپیتان

وایچانو

خوبی

ایچان اره ایکارو ندیدی میخام با دستام خفش کنم

امم نه

فاطییییییییییییی

اینهیم که اخر سر

وای خسته شدم

واسه قسمت بعد نظر نموام دستممممممممممم

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

هایجین
ساعت13:46---4 بهمن 1394
نوریما چه لباسای نازی بودن.میگم اون صورتیه مال من بود یا اون خاکستریه؟؟؟؟؟
پاسخ:ممنون اون صورتیه


میساکی
ساعت19:57---2 بهمن 1394
نوریما توی رمان جدید ایکا میشه دختر خالم بهش گفتم قبول کرد
پاسخ:باشه


میساکی
ساعت19:35---2 بهمن 1394
وای لباسم چه عالیه عاشقشم
پاسخ: خوش حالم که خوشت اومد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 2 بهمن 1394برچسب:,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&