خندهههههههههههههههه
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

چتد تا عکس خندع دار ینگده  بخندیــن

 پس نتیجه میگیریم که پول معجزه اور است 

 

 

خخخخخخ

خو رژ نزنیــن

 

اووووووووووووه

 

ااووووووووه نترکی!!

 

این قدر تشنته نههههههههههه

 

خخخخ برام اهمیت ندارهاوه اوه مادرم امد

 

 

گزینه 5 شما هم بگید

 

شیرینی!!!!

 

من ندیـــــــــــــــدمممممممممممم-ِِِِِِ____-ِِِِِ

 

بپا نیفتی؟ولی من نفهمیدم جریان اون پاهایی که بالا میره رو!؟_؟

 

هاهاها اقایوووووون مسخره میکنی وبهتره بگم!

 

گلاااااااااااااااااااا بیان بغلم خب از کدوم خوشتون اومد ؟بگید جانم گذاشتم این دهنتو نو تکون بدین بخندین



نظرات شما عزیزان:

محبوبه
ساعت13:43---16 اسفند 1394
عالی بود
پاسخ:lمرسی محبوبه جونم


هایجین
ساعت14:21---8 اسفند 1394
خخخخخخخخخخ.خیلی خوشگل بودن.من مثل شماره ی 2 میخوابم.
راستی آجی اون کد بالابری که دادی نمی یاد.یعنی گذاشتمش ولی بالا نیومد.فک کنم کدرو اشتباه دادی.
پاسخ:سلام فدات اجی خوشگلم اشتباه؟صبر کن یه بار دیگه امتحان کنم درسته


فاطمه اایچیزن
ساعت19:19---7 اسفند 1394
من..من....ماامااانی
پاسخ:اوف دارلین خوجل تره


فاطمه اایچیزن
ساعت19:18---7 اسفند 1394
من گربه موخواام
پاسخ:گربه میخوای من که گربه دارم دارلین


فاطمه اایچیزن
ساعت19:16---7 اسفند 1394
اگه من بمیرم...
پاسخ:اوف نمیری تو زایزنو گاز بگبر


فاطمه اایچیزن
ساعت19:15---7 اسفند 1394
زبونتو گاز بگیر
پاسخ:بفرما گااز از کی که نستی


فاطمه اایچیزن
ساعت18:23---7 اسفند 1394
عاالی شماره 7 یا 8 تو خواب یادم باشه دیگه شیرینی خامه ای داییمو نخورم وگرنه کارم به بیمارستان میوفته
پاسخ:ووییی شیرینی خخخخخخ هستی بچتیم حوصلم پوکید الان موخاستم پست بزارم مرلی مرده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 7 اسفند 1394برچسب:رومینا جون,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&